Praktisk oplysninger

Du kan tilmelde her på hjemmesiden. Alle aktuelle hold finder du her!

Du er også velkommen til at ringe på 66 13 00 82, skrive en mail til info@paarupaftenskole.dk eller møde op på kontoret.

Betaling

Ved tilmelding her på siden kan du betale med Dankort, Visa, Mastercard eller MobilePay. Beløbet trækkes ved tilmelding.

Du kan også betale via netbank.

Hvis kursusprisen er højere end 1000 kr., er det muligt at aftale ratebetaling med kontoret.

Fortryder du din tilmelding, kan tilbagebetaling finde sted indtil 14 dage før kursusstart.

Kursusprisen er anført ved de enkelte hold.

Ved hold i Odense er der en særlig pris for pensionister, efterlønsmodtagere og studerende, den nedsatte pris er kun gældende for deltagere bosiddende i Odense Kommune.

Rabat

Hvis du tilmelder dig flere kurser og betaler samlet, giver Aftenskolen 100 kr. i nedslag på den samlede kursuspris.

Kontakt evt. skolen for at gøre opmærksom på at du er tilmeldt flere kurser.

Gavekort

Mangler du en gaveidé, kan du købe gavekort til kurser ved henvendelse til skolens kontor.

Se mere her!

Udgifter til materialer afholdes af deltagerne.

Lektioner/undervisningstimer

Én lektion/undervisningstime er 45 minutter. De fleste kurser har indlagt tid til pauser.

Fotografering

Der må ikke fotograferes og optages video under undervisningen, medmindre det er aftalt med underviser og medkursister.

Kontor- og telefontid

Mandag-torsdag kl. 9.00-16.00

Fredag lukket

På telefon 66 13 00 82 træffer du

Lisbeth Lunding (skoleleder)

Hanne Møller Stenner

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Vi sender en ny og næ en hilsen med nyheder, inspiration og invitationer til udstillinger og koncerter